در مورد تیکتهای پشتیبانی (مهم)

سلام

لطفا موقع تیکت دادن به بخش پشتیبانی موضوع تیکت رو با اسم سایتی که مشکل داره وارد کنید و از ایجاد موضوعاتی مثل سلام یا مشکل یا لطفا پاسخ بدید خودداری کنید. مثلا اگه سایت یوتیوب مشکل داره کافیه عنوان (موضوع) تیکت رو یوتیوب بزارید در اینصورت موقعی که سایتی خراب میشه ما میدونیم که چند نفر متقاضی رفع مشکل هستند و اون سایت رو در اولویت قرار میدیم و وقتی حل میشه ما میتونیم همزمان چند تیکت رو ببنیدم

الان بعضی از تیکت ها هست که مشکل چند روز قبل حل شده اما چون موضوع نامشخص بوده ما دیر به کاربران اطلاع دادیم

برای حل مشکل چند سایت میتونید چند تیکت بزنید تا هر سایت که مشکلش حل میشه ما تیکت اون سایت رو ببندیم

لطفا برای سایتهایی که مشکل دارید حتما یک لینک سالم برای تست بزارید که ما بتونیم مشکل رو حل کنیم

 درضمن یک موضوع خیلی مهم اینه که سیستم سایت در کمتر از ۱۵ دقیقه باید هر فایل رو دانلود کنه (بجز تورنت و یوزنت که بستگی به حجمش داره) یا حداقل شروع به دانلود کنه، وقتی دانلودی شروع میشه سیستم هر ۵ دقیقه یکبار حجم رو به سرور اصلی گزارش میده و شما میتونید از وضعیت فایل با خبر بشید

در صورتیکه یک فایل بعد از حداکثر یک ساعت نیومد حتما سایتش و سرورش رو گزارش بدید چون حتما مشکلی پیش اومده