نکاتی در مورد پشتیبانی رپیدپیچ

سلام همونطور که تو بلاگ اعلام کردیم اینترنت شرکت حدودا ۱ هفته بود که بشدت کند بود و از روز پنجشنبه به وضعی افتاد که هیچ سایتی باز نمیشد چه برسه به ایمیل و سرورها. من تنها تونستم بعد از یک ساعت اون پست بلاگ رو بزارم که حداقل اطلاع به کاربران داده باشم که در جریان باشید. در حال حاظر اینترنت به وضع مطلوب برگشته، و من پاسخ همه تیکت هارو دادم. فقط چند مورد رو در مورد پشتیبانی سایت رپیدپیچ به عرض شما میرسونم.

۱٫ سایت رپیدپیچ (و بقیه سایتهای لیچ) مثل بقیه سایتها نیستتند که همه عوامل به خودشن وابسته باشه، ما از سایتهای مختلف(بیش از ۵۰ سایت) پشتیبانی میکنیم و این ۵۰ سایت هرکدوم ساز خودشون رو میزنند، گروهی محدودیت دانلود روزانه دارند و گروهی هروقت دلشون میخاد اکانت یا آی پی ما رو بن میکنند! ما باید برای هر کدوم از این سایتها برای خودش برنامه نویسی کنیم. حالا این طبیعی هست که اگه هرکدوم از این سایتها سیستم کاریشون رو تغییر بدهند ، سیستم ما هم خراب بشه و دیگه دانلود نکنه در عین حال بن شدن اکانتها و یا سرورها رو هم اضافه کنید. لطفا در مورد این مشکلات با ما همکاری کنید و صبور باشید. توجه کنید که سایت رپیدپیچ به عنوان اولین سایتی که محدودیت دانلود نداشت سعی میکنه حداکثر میزان دانلود رو به شما ارائه بده.

۲٫ در صورتیکه یک لینک دانلود نمیشه، لطفا اول از سالم بودن لینک مطمئن بشید و بعد به پشتیبانی اطلاع بدید، به علت تعداد زیاد کاربران و دانلود های روزانه ، ما نمیتونیم بدون گزارش کاربران، وضعیت سایتها رو بررسی کنیم. لطفا هنگام گزاشتن تیکت ، در موضوع تیکت به اسم سایت مشکل داراشاره کنید و در متن تیکت یک لینک مشکل دار بفرستید

۳٫ سیستم تورنت بالاخره تصحیح شد و الان میتونید ازش استفاده کنید، فقط توجه کنید که انتقال تورنت به سرور یا حذف تورنت یا … در این سیستم ممکنه کمی طول بکشه ، لطفا برای  اعمال تغییرات رو سیستم حداقل ۴-۵ دقیقه صبر کنید. در صورتیکه به مشکلی برخوردید به پشتیبانی اطلاع بدید. لطفا دقت کنید که تورنت شما به اندازه کافی منبع یا سید (Seed) داشته باشه.

۴٫ بعضی وقتا جواب دادن به تیکتها کمی طول میکشه چون ما باید بعد از خوندن تیکت وارد سرور بشیم، مشکل رو پیدا کنیم ، گاهی اوقات مشکل از طرف سایت دانلود هست، و ما باید با استفاده از قند شکن وارد سایت اونها بشیم و مشکل رو پیدا کنیم و سیستم رو وتصحیح کنیم و بعد اطلاع بدیم! حالا این فرآیند هرچقدر بیشتر طول بکشه پاسخ دادن به شما هم طول خواهد کشید، لطفا صبر داشته باشید.

از شما برای اینکه رپیدپیچ رو برای دانلودهای خودتون انتخاب کردید ممنونیم، امیدوارم بتونیم جوابگوی اعتماد شما باشیم.